Stichting iDb wint de ILOZ-Award 2019

Bij de start van de Vredesweek in Zoetermeer op 22 september 2019 ontving Atlin Sandvliet de ILOZ-award uit handen van Shamier Madhar, de voorzitter van het ILOZ (www.iloz.org). Het ILOZ-award is een prijs die het ILOZ uitreikt aan een persoon of een organisatie die zich inzet voor vrede en recht. Dit jaar mocht Stichting iDb de award in ontvangst nemen.

Atlin Sandvliet was aangenaam verrast. Hij had er niet op gerekend, omdat hij op de informatiemarkt van de opening van de Nationale Sportweek stond, samen met mede-collega Emily Schilperoort en het bestuur van Doing Zoetermeer. Sportvereniging Doing is een organisatie die zich richt op aangepaste en geïntegreerde sporten (www.doing.nl). Samen zetten Doing en iDb zich in voor meer inclusie in de sport.

Namens Atlin Sandvliet wilt Stichting iDb iedereen hartelijk bedanken voor deze onderscheiding.

Met dank aan ILOZ, Flip Bakker, voorzitter Shamier Madhar en Dave Fresen van Stichting iDb en overige betrokkenen die dit mogelijk hebben gemaakt.

In de Vredesweek van Zoetermeer heeft Stichting iDb een divers en inspirerend aanbod opgesteld in samenwerking met Stichting Piezo, Vluchtelingewerk en Bibliotheek Zoetermeer.
Kijk voor meer informatie over het aanbod van Stichting iDb in de Vredesweek van 22 tot 29 september 2019 op www.vredesweekzoetermeer.nl